Annonce
Erhverv For abonnenter

2020 var et godt år for webshop: Overskuddet blev femdoblet

2020 var et godt år for webshoppen MollyogMy, som femdoblede sit overskud i forhold til året før. En stor del af markedsføringen foregår på sociale medier - blandt andet instagram. Derfor har webshoppen sit eget lille studie, hvor billeder og video tages. Her er det medindehaver Luise Sejrup (til venstre) med medarbejder Maiken Rasmussen Peters, mens medindehaver Karina Sejrup tager billeder i forgrunden. Foto: Søren Gylling
Indehavere Luise og Karina Sejrup vil gerne udbrede webshoppen til udlandet, men vil først og fremmest sørge for, deres kundeservice er i top, inden de går videre med planerne.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Fredericia

Kø ved kviktest-stederne: Her er problemet ifølge kommunen

Danmark For abonnenter

Cecilie overlevede dødsulykke: - Det er lige før, at jeg ikke kan huske, hvordan det er at være glad

Annonce