Annonce
Danmark For abonnenter

Partier er splittede om reklameordnings fremtid: SF vil have dig til aktivt at tilvælge reklamer

Dansk Erhverv, Landdistrikternes Fællesråd, Danske Medier, Kreakom, HK Privat, Grakom, ISOBRO, AOF, FOF, DSK, Fora, Dansk Detail, LOF, Dansk Ejendomsmæglerforening, DOF og Brancheforeningen af Danske Distributionsvirksomheder, advarer i et fælles brev til regeringen mod at ændre nej tak-ordningen.Foto: Morten Stricker
Dansk Erhverv, Landdisstrikters Fællesråd og erhvervsorganisationer advarer i brev til regeringen om at ændre reklameordning, så man aktivt skal sige "ja tak" for at reklamer og ugeaviser. Avisen Danmark har talt med en række af folketingets partier, der er uenige om den nuværende "nej tak-ordnings" fremtid.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Danmark

Se klippene - udvalgte spørgsmål til statsministeren: Kan jeg bryde loven og via min uvidenhed slippe for straf?

Annonce