Der er mange ubesvarede spørgsmål i forbindelse med opgravningen af Vesterbrogade

Der er mange ubesvarede spørgsmål i forbindelse med opgravningen af Vesterbrogade

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Holger Nielsen, Falkevej 5, 1.th, Fredericia, Miljø- og Velfærdslisten
Billede
Debat. 

Læserbrev: Ifølge planen bliver Vesterbrogade gravet op fra begyndelsen af januar og seks-otte måneder frem.

Det går ud over de erhvervsdrivende, der holder til på hele Vesterbrogade, plus Netto og Meny.

Hvad med de bilister, der kommer fra Vestbyen og skal ind til byen? Vesterdalsvej eller Sjællandsgade?

Jeg ved godt, at der også er Holstensvej, men alle tre bliver overbelastede.

Jeg ved ikke, hvor mange der måske vælger at handle i andre byer.

Men hvordan ser det lige ud med busdriften?

Linie 2 og 3 og Middelfart-busserne bruger Vesterbrogade, men hvor skal de linjer køre, imens der er gravet op?

Skal de køre via Vesterdalsvej eller Sjællandsgade via Norgesgade, eller er der en anden løsning?

Er der nogen der har tænkt på, om linje 2 kan nå at køre via Sjællandsgade, Norgesgade og op til Nørrebrogade uden at blive så forsinket, så det er umuligt for passagerne at nå på arbejde?

Jeg ved ikke, om der er nogle passagerer, der i så fald vælger at tage bil eller cykel på arbejde.

Hvis der er, så har kommunen jo en god undskyldning for at omlægge de ruter, grundet for få passagerer, og dermed spare penge på en i forvejen dårlig bustrafik.

Er det måske en god ide, om kommunen trådte i karakter og betaler de mange penge, der skal til, for at arbejdet bliver udført nogle måneder før?

Hvis de ikke kan, af mig ukendte årsager, vil de så bare sætte kikkerten for det blinde øje og se til, at det måske koster noget i forretningslivet i byen?

Jeg ved det ikke, men er der nogen, der kan/vil svare på dette?

Eller skal det først op på et byrådsmøde, fordi der ikke er nogen, der har tænkt på dette?

Udvalgsarbejde tager jo lang tid - mon arbejdet med kloakken er færdig før udvalget?

Hvordan med ambulance og brand, hvis uheldet sker i en bolig, hvor adgangen er fra Vesterbrogade?

Er det måske en god ide, om kommunen trådte i karakter og betaler de mange penge, der skal til, for at arbejdet bliver udført nogle måneder før?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce