Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Ældre mand sad på en bænk, da han blev torpederet af bil

Sydøstjyllands Politi kalder dagen efter trafikuheldet for "alvorligt". Den 81-årige blev kørt til Kolding Sygehus i ambulance.
Føreren af bilen mistede herredømmet omkring klokken 11.09. Genrefoto: Michael Bager
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce