Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Ambulance tilkaldt: 33-årig burde aldrig have sat sig ind i bilen

Der var flere årsager til, at en 33-årig mand ikke burde have kørt bil, da han lørdag middag var skyld i et uheld på Østjyske Motorvej ved Vinding.
E45 ved Fredericiavej, Vejle, hvor uheldet skete lørdag ved 12.40-tiden. Arkivfoto: Leif Baun
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce