Gå til indhold
Annonce
Alarm 112 For abonnenter

Stangstiv rumæner påkørte bil: Her er dommen

29-årig rumæner havde intet kørekort, men masser af sprit i blodet, da han i februar bragede ind i en parkeret bil i Nørre Nebel. Det koster ham ikke bare en stor bøde.
Klar til et pust? Nej, det var en 29-årig rumæner bosat i Varde ikke, da han i februar sidste år påkørte en parkeret bil i Nørre Nebel. Hans promille var nemlig langt over 2. Foto: Rådet for Sikker Trafik
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce