Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Direktører i koncern bag bosteder kræves fængslet i sag om millionsvindel

Koncern har svindlet for 89 millioner kroner ved drift af bosteder, mener politiet. Ejere kræves fængslet.

To indehavere af en koncern, der driver bosteder på Sjælland, er torsdag blevet fremstillet i grundlovsforhør i Dommervagten i Vestre Fængsel. De kræves fængslet for groft mandatsvig og groft moms- og skattesvig. (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce