Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Kent blev ringet op midt om natten: Madsbytoget er nu til reparation

Gæster i Madsby Legepark kan stadig få en køretur, selvom unge vandaler natten til onsdag begik indbrud og tømte pulverslukker i det populære tog.
Et af Madsby Legeparks to tog blev natten til onsdag udsat for hærværk, da tre unge tømte en pulverslukker i toget. Det ærgrer Kent Jensen sig over. Foto: Peter Friis Autzen og privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce