Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Kommune erkender ansvar og betaler erstatning i sag om omsorgssvigt

Det vigtigste er, at kommunen anerkender, at det, der skete, ikke var i orden, siger kvinde efter forlig.

Morsø Kommune er gået med til at betale en godtgørelse på 300.000 kroner til en nu voksen kvinde i en sag om omsorgssvigt. (Arkivfoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce