Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Kvinde kørt på sygehuset efter færdselsuheld midt i byen

Færdselsuheldet skete onsdag morgen og blev ifølge Sydøstjyllands Politi anmeldt klokken 08.22.
En lægebil og en ambulance har været til stede. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce