Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

To mænd kørt på sygehuset: Bil bragede ind i autoværn

Det lokale brandberedskab fra Fredericia måtte natten til torsdag rykke ud til motorvejen ved Den Nye Lillebæltsbro. Her var der sket et solouheld. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce