Gå til indhold
Annonce
Alarm 112

Udenlandske fartsyndere lægger millioner i statskassen

Politiet har fået bedre mulighed for at sende bøder til udenlandske fartsyndere.

Flere udenlandske fartsyndere bliver nu opkrævet penge fra den danske stat på grund af bedre muligheder for at komme efter fartsynderne uden for Danmarks grænser. (Arkivfoto). Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce