Gå til indhold
Annonce
Børkop

Børkop Vandmølle med i restaurantfestival

Restauranten med i festival, hvor overskuddet støtter kampen mod kræft.

Det er retter som disse man kan nyde og samtidig støtte en god sag. Foto: Presseforto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce