Gå til indhold
Annonce
Børkop

Borgerne elsker grillmad - ny pølsevogn på vej

Hanne Bejer er glad for samarbejdet med Vejle Kommune. Ansøgningen om udskiftningen til den nye, større pølsevogn gik hurtigt igennem. Foto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce