Gå til indhold
Annonce
Børkop

De bliver til grønne oaser - lige nu er bassinerne dog grå og kolde

Tre store bassiner er blevet gravet ud langs Skærup Å. Lige nu er de grå og kedelige, men til sommer vil de være grønne oaser.
Ellen Ansholm Rasmussen fra Vejle Spildevand samt miljøtekniker Kirstine Thorsen og byplanlægger Søren Nellemann foran et af tre store forsinkelsesbassiner, der til sommer vil se helt anderledes ud. Foto: Jørgen Flindt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce