Gå til indhold
Annonce
Børkop

Digitalt laboratorium bliver en del af fornyelsesplan

Mandag godkendte økonomiudvalget en ansøgning på 750.000 kroner til etableringen af et digitalt laboratorium, FabLab, på Englystskolen. Laboratoriet skal desuden finansieres af skolen selv og områdefornyelsesmidlerne.

Et digitalt laboratorium, et såkaldt FabLab, bliver snart en realitet på Englystskolen. Mandag godkendte økonomiudvalget en ansøgning på 750.000 kroner til projektet. Her et billede fra FabLab i Spinderihallerne i Vejle. Arkivfoto: Henrik Kastenskov
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce