Gå til indhold
Annonce
Børkop

Foreninger: - Vi ønsker at betale kontingent

Det er sjældent, at medlemmer ligefrem selv ytrer ønske om at komme til at betale penge. Men det ønske blev fremsat på generalforsamlingen i foreningen for et nyt idræts- og kulturcenter i Gauerslund.

Gauerslundhallen. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce