Gå til indhold
Annonce
Børkop

Nye skridt på vej mod højskole i Brejning

For første gang nogensinde bydes der på sommerkurser på højskolenivau i Brejning. Det er endnu et led i planerne om at få højskole i byen.

Ole Conrad Kondrup er forstander på Brejning, som til sommer for første gang holder højskolekurser. Den kommende højskole skal efter planen ligge i området bag ham, men sendnu mangler pengene til at sætte arbejdet i gang, så til sommer vil kurserne foregå på efterskolen. Arkivfoto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce