Gå til indhold
Annonce
Børkop

Oasen glæder sig til at flytte i nye lokaler

Torsdag var der rejsegilde i Spurvetoftens tidligere lokaler i Brejning, hvor Oasen flytter ind til maj. Både personale og børn glæder sig til at tage de nye lokaler i brug.

Flaget var hejst og kransen var sat op, da Oasen torsdag holdt rejsegilde for den nye tilbygning på Brejning Østergade 14, hvor institutionen snart flytter hen. Foto: Mimi Munch-Jensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce