Gå til indhold
Annonce
Børkop

Skoleelever udstiller egen skokollektion

På Englystskolen er den obligatoriske undervisning i Innovation og Entreprenørskab taget til næste niveau. Her har eleverne fra 8. og 9. klasse nemlig selv udviklet, designet og produceret 100 par sko i samarbejde med lokale iværksættere, som de nu skal sælge. Og det har givet nogle helt nye erfaringer med i bagagen.

Elever fra 8. og 9. klasse på Englystskolen har designet sko, som de viser frem til et modeshow i Spinderihallerne 6. februar. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce