Gå til indhold
Annonce
Børkop

Tunnelplaner er stadig på tegnebrættet

Banedanmark følger sin tidsplan, som først varsler tunnel-byggeri i Holtum i 2020. Der er med andre ord ingen trøst at hente for utålmodige husejere, som Ib Thomsen.

Ib Thomsen købte oprindeligt huset, fordi der medfulgte en sommerhusgrund ved Hvidbjerg. Men nu afholder planen om en togbro over fjorden ham fra at bygge på grunden, og huset her kan han ikke sælge på grund af de uvisse planer om tunnelbyggeri. Foto: Yilmaz Polat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce