Gå til indhold
Annonce
Danmark

DSB overtager togtrafik fra GoCollective

Fra 1. september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland og på Svendborgbanen.
Fra september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland. (Arkivfoto). Foto: Thomas Traasdahl/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce