Gå til indhold
Annonce
Danmark For abonnenter

For første gang er der flest kvindelige ministre i den danske regering

Ny regering har flere nyskabelser. Selv om der er fire partier i regering mod tidligere tre, er antallet af ministre skrumpet. 11 ud af 21 ministre er kvinder.

Den nye regering blev præsenteret onsdag formiddag på Amalienborg Slot i København. Først for kong Frederik og siden for den ventende presse og hele Danmark. Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce