Gå til indhold
Annonce
Danmark

Knap hver tredje minister bliver hjemme fra Folkemødet

Ny minister for natur og dyrevelfærd bliver hjemme fra Folkemødet på grund af arbejde med kvælstofregulering.
En uge inden Folkemødet nåede regeringsforhandlingerne til vejs ende, og onsdag 3. juni blev den nye regerings ministre præsenteret foran Amalienborg. Det er ikke alle 21 ministre, der deltager i Folkemødet i år. Seks bliver hjemme. (Arkivfoto). Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce