Gå til indhold
Annonce
Danmark

Løkke forestiller sig at sende to ministre på orlov som De Radikale

Moderaterne venter lidt endnu med at tage endelig stilling til, om suppleanter for to ministre skal indkaldes.
Moderaterne vil vente lidt endnu med at tage endegyldigt stilling til, om suppleanter for ministre skal indkaldes, siger formand Lars Løkke Rasmussen. (Arkivfoto). Foto: Emil Nicolai Helms/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce