Gå til indhold
Annonce
Danmark

Løkke venter at arbejdsgruppe om Grønland er færdig i år

Mens udmeldinger fra Donald Trump har fyldt meget i medierne, har der været stille omkring arbejdsgruppe.

Udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) venter, at der inden årets udgang vil være en løsning som følge af forhandlinger mellem den dansk-grønlandsk-amerikanske arbejdsgruppe, der har været i gang siden januar. (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce