Gå til indhold
Annonce
Danmark

Minister: Elafgiften står til at stige efter midlertidig sænkelse

I to år er elafgiften blevet sænket til et minimum, men den vil stige igen, bekræfter to ministre.

Elafgifterne står til at stige igen, når den midlertidige sænkelse på to år udløber. (Arkivfoto). Foto: Linda Kastrup/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce