Gå til indhold
Annonce
Danmark

Regeringen vil med akutplan skubbe datacentre bag i køen på elnettet

Fredag indkalder Samira Nawa Folketingets partier til drøftelser om en prioriteringsmodel af elnettet.

Klima-, energi- og forsyningsminister Samira Nawa (R) mener, at der er behov for en akutplan for at løse udfordringerne på et presset elnet i Danmark. (Arkivfoto). Foto: Emil Nicolai Helms/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce