Gå til indhold
Annonce
Danmark For abonnenter

S-folketingsgruppe har flere eksministre end ministre

Socialdemokratiet har ni ministre i den nye regering. I folketingsgruppen sidder 11 eksministre. Det vidner om et parti, der er krympet, mener kommentator.
Onsdag var det slut med at være minister for Rasmus Stoklund og Mattias Tesfaye, der torsdag i stedet blev udnævnt som henholdsvis politisk ordfører og gruppeformand for Socialdemokratiet. (Arkivfoto). Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce