Gå til indhold
Annonce
Danmark

Statsminister: Elafgiften bliver hævet igen om to år

I to år er elafgiften blevet sænket til et minimum, men den vil stige igen, slår statsministeren fast.

Statsminister Mette Frederiksen (S) holder kort pressemøde på Folkemødet i Allinge. Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce