Gå til indhold
Annonce
Danmark

Brøler i Statsministeriet: Har udbetalt for mange penge til kongehuset

Kongehuset, Statsministeriet og Finansministeriet har indgået aftale om tilbagebetaling.

Kongefamilien, som her ses ved prins Vincents og prinsesse Josephines konfirmation i Fredensborg Slotskirke lørdag 18. april 2026, har fået for mange penge udbetalt sidste år, oplyser Statsministeriet. Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce