Gå til indhold
Annonce
Danmark

Venstre går imod regeringens plan om lavere moms på mad

Venstre lægger nu afstand til plan om lavere moms på grund af finansiering, og fordi det bliver dyrere.

- Det er vores appetit ikke stor på, siger finansordfører og næstformand Stephanie Lose (V). (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce