Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Læserbrev For abonnenter

Karen Klint spørger: Alt er godt! Eller er det?

Seks markante personligheder skriver på skift klummen "Lørdagsbanden". I dag spørger folketingsmedlem Karen J. Klint, om alt virkelig er så godt, som vi går og siger.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce