Gå til indhold
Annonce
Debat

Replik til byrådskollega: Der er nødt til at ske en markant forandring med Ungdommens Hus

"Vi er godt klar over, at det måske har ramt et ømt punkt hos nogle, men vi tør godt være ærlige og sige, at som huset ser ud lige nu, så tiltrækker det en snæver målgruppe, og det synes vi er ærgerligt", skriver Inger Nielsen (til højre) og Pernelle Jensen. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce