Gå til indhold
Annonce

Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning.

Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning.

Kommentar

Vi kalder os danske - men vi ødelægger det danske sprog

Der er efterhånden rigtig mange ord, jeg hellere end gerne så fjernet fra det danske sprog. Desværre kommer der hele tiden nye til af den slags, jeg ikke bryder mig om. Men "udskamning" er lige nu det mest forfærdelige ord, jeg kender.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce