Gå til indhold
Annonce
Erhverv

60 arbejdspladser inden for energiområdet rykker til Esbjerg

Energikoncernen Norlys planlægger at flytte 60 nye arbejdspladser i Netselskabet N1 arbejdspladser til Esbjerg inden for de næste tre år. Nogle af disse vil være medarbejdere, der flytter til Esbjerg fra andre af N1’s lokationer, mens en del stillinger vil skulle besættes via nyansættelser.
Energikoncernen Norlys planlægger at flytte 60 nye arbejdspladser i Netselskabet N1 arbejdspladser til Esbjerg inden for de næste tre år. Foto: PR
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce