Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Bageri meldt til politiet: Fødevarestyrelsen har mistet tålmodigheden

Kun tre måneder efter en bøde på 15.000 kroner fandt Fødevarestyrelsen igen skimmellignende vækst flere steder hos Egtved Bageri. Denne gang er sagen så alvorlig, at den ender med en politianmeldelse. Kontrollen afslører også nye problemer - "pisseærgerlig fejl," siger ejeren.
Selv om der kun er gået tre måneder siden ejerne af bageriet blev bedt om at gøre rent, er det nu galt igen. Nu er bageriet blevet politianmeldt - sidste vankede der er bøde på 15.000 kroner. I begge tilfælde blev det også til en sur smiley. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce