Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Butikker utilfredse med skiltning: Turisterne opdager os ikke

Turisterne overser os, mener butiksindehavere i Runecentret. De efterlyser bedre skiltning - Vejle Kommune mener ikke, at den kan gøre mere.
Runecentret ligger for ens fødder, når man som turist stiger af toget på Jernbanevej ved Stationsvej. Men lander man med bil eller bus, er det ikke denne vej, man kommer forbi som turist. Foto: Jørgen Hasseriis
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce