Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Dæk-koncern investerer millioner i solceller: Vil være selvforsynende med strøm

NDI Group i Brørup har netop underskrevet en aftale om den største investering i grøn energi i dækkoncernens historie.
Det er blandt andet denne logistikhal, som skal beklædes med over 6.000 solceller, der kommer til at dække et område på over 14.000 kvadratmeter.Pressefoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce