Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Dagpengestop: 17 har meldt sig ud af a-kasse i Vejle

Mange har meldt sig ud af 3F's a-kasse i Vejle. Det sker som følge af, at Folketinget har indført krav om, at man skal have boet i Danmark/EU i mindst syv år inden for de seneste 12 år for at få dagpenge, lyder det fra a-kasseleder.
Det nye opholdskrav er ikke rimeligt, mener a-kasseleder i 3F Vejle Jette Hvarre. 17 har meldt sig ud af 3F's a-kasse som følge kravet, lyder meldingen. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce