Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Efter knap 42 års ansættelse på Espersen: - Det er hårdt for os alle

Mange medarbejdere på A. Espersen har været ansat i en menneskealder. Nogle af dem har ikke alderen til efterløn og skal ud og finde nyt job.

125 arbejdspladser flytter til Polen, når A. Espersen A/S lukker produktionen i Danmark. Birgitte Marie Kvist Kristensen (til venstre) og proceselev Søs Jensen er blandt de ramte medarbejdere i Fredericia. De fortæller, det var en hård dag mandag, da meldingen om lukningen af produktionen kom. De fortæller begge, det er en god arbejdsplads med gode kolleger. Foto: Mads Hansen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce