Erhverv Efter 15 år er café i hjertet af byen solgt: - Skylder ikke én eneste krone i skat eller moms Om mindre end to uger siger ejeren farvel til den café, der i mere end 15 år har været en af de mest synlige i gadebilledet i Kolding. Kunder henvises til caféer i Vejle og Esbjerg. Det er burgere som disse, der siden 2010 er blevet serveret for caféens gæster. Privatfoto - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 20 jan. 2026 kl. 06:43 Kim Mikkelsen kmi@jv.dk Annonce Fredericia Spisested er lukket: Åbner restaurant i anden by Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik Erhverv Er den nye byport en øjebæ eller et vartegn? Over 400 har stemt - se resultatet her Fredericia DMI opjusterer varsel om hedebølge til 'farligt vejr' Alarm 112 Stor røgsøjle: Ejer reagerede hurtigt, da flis gik i brand Fredericia Nick havde 80 procent fravær: Nu har han fundet sin vej i livet Alarm 112 Fredericianer sigtet for drabsforsøg efter knivstikkeri Fredericia Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Middelfart Deltagere fra hele verden samlet: Men for varmt vejr kan aflyse flere dages program Annonce Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse Erhverv Hoteldrømmen ved afkørsel 59 er sat til salg Alarm 112 Kvinder drev bordel i Fredericia - nu har den ene fået nedsat straffen Fredericia Hedebølgen kommer: Men på ét punkt skiller Fredericia sig ud Annonce Fredericia Flere og flere ulykker: - Det er svært at gøre noget ved Middelfart Forgænger stoppede oven på flere skandaler: Nu har kommune fundet en ny chef for skolerne Middelfart Fagchef siger farvel til Lemvig: Vil 'rejse ud i verden' Alarm 112 To mænd stoppet med kokain og piller – men det var ikke det eneste, de havde i bilen Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet Annonce
Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik
Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse
Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet