Gå til indhold
Annonce
Erhverv

P-vagterne vender tilbage til den store p-plads midt i byen: Nu skal der igen skrives bøder ud

Vejle Kommune bruger nummerpladescanning uden at udstede parkeringsafgifter. Per Moesgaard har gjort noget lignende ved Å-Centret, men nu retter han ind, selv om løsningen har været billig og enkel for begge parter.
Per Moesgaard, ejer af parkeringsanlægget ved Å-Centret i Vejle, går nu tilbage til parkeringsvagter og gule afgiftssedler under viskeren. Arkivfoto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce