Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Fra sygehus til skamplet: Så meget taber bar-brødre på salget af den forladte ejendom

I sidste uge kom det frem, at den forladte byggeplads, som udgør Gives tidligere sygehus, er solgt. Nu er det afsløret, hvor meget de nye ejere har betalt for den markante ejendom.
Ombygningen af Give Sygehus til boliger blev aldrig fuldført, og i flere år har ejendommen nu stået tom. Men nu er sygehuset endelig blevet solgt. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce