Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Halvandet år efter overtagelse: Udlejer har fyldt Vejles historiske teaterbygning

Halvandet år efter overtagelsen kan den nye lejer af Vejles historiske teaterbygning på Banegårdspladsen tænde de røde lamper. Alt er udlejet, og snart er renoveringen af bygningen fuldført.
Bygningens ejer, Michael Utoft, har sat gang i den sidste del af den udvendige renovering. Nu gælder det facaden ud mod Dæmningen. Foto: Torben Juhler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce