Gå til indhold
Annonce
Børkop

I Skærup Zoo er man ved godt mod - endnu da

Selvom Skærup Zoo ikke kunne åbne som planlagt lørdag på grund af coronakrisen, er man stadig ved ok mod. Men man trækker på ressourcerne, så en ny hjælpepakke fra regeringen bydes meget velkommen.
Karina Schou fra Skærup Zoo forklarer, at den lokale zoologiske have holder skruen i vandet. Men udskydelsen af åbningen må ikke vare alt for mange uger, for så bliver det mere kristisk. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce