Gå til indhold
Annonce
Erhverv For abonnenter

Investorer arbejder på at genåbne butikken

Ifølge Ole Bundgaard arbejder en gruppe investorer på at åbne Røgeriet Egtved igen - gerne inden 7. juli, hvor butikken har fødselsdag. Men om han selv bliver en del af det nye setup vides ikke.
Hvad fremtiden bringer Ole Bundgaard, vides ikke på nuværende tidspunkt. Men han glæder sig over, at en gruppe investorer knokler i kulisserne for at kunne genåbne Røgeriet Egtved. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce