Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Jobcenter får plads i beboerhus i Finlandsparken

Efter nytår kan arbejdsløse beboere i ghetto-område gå i beboerhuset, når de skal tale med en jobkonsulent.

Frem til sommerferien vil Jobcenter Vejle være til stede i Finlandsparken. Håbet er at indsatsen kan skaffe flere beboere i arbejde, hvilket vil hjælpe området af med sit ghettostempel. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce