Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Konkursramt plejehjem er blevet solgt

Plejehjemmet i Gadbjerg gik konkurs, og siden skulle det på tvangsauktion. Nu er der fundet en løsning, som skal skabe ro om både beboere, medarbejdere og de pårørende, der har fulgt forløbet tæt.
Danske Diakonhjem overtager driften af Meta Mariehjemmet fra 1. oktober. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce