Gå til indhold
Annonce
Erhverv

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.
Syv Mærsk-skibe med tusindvis af containere blev fanget i Den Persiske Golf, da Iran lukkede Hormuzstrædet for stort set alt trafik som modsvar på angreb fra USA og Israel. Billedet viser et Mærsk-skib i Panamakanalen. (Arkivfoto). Foto: Martin Bernetti/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce